Четвер, 25.04.2024, 22:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Сторінка психолога | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Маринівський професійний аграрний ліцей

Звіт практичного психолога Маринівського ПАЛ Кириенко Н.А.

 

       З метою оптимізації умов для формування особистості учнів психологічна служба спрямовувала свою діяльність на забезпечення індивідуального підходу до всіх учасників навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення, яка сприяла їх гармонійному розвитку. - Особливу увагу приділялося консультуванню та профілактиці девіантної та асоціальної поведінки учнів, проводилися виховні бесіди, години психолога, просвітницькі заходи.

       Велику увагу приділялося темі керування стресом та зняття, психологічної втоми. На відміну від попереднього року навчання, відмічається велика завантаженість учнів, і тому виросло число звернень з приводу психологічної втоми, спостерігається зниження мотиваційної сфери учнів, збільшилося число звернень від батьків. На цю тему проводилися профілактичні заходи, заповнювався інформаційний стенд практичного психолога. Разом з тим були звернення від вчителів та майстрів про проведення корекційно-відновлювальної та тренінгової роботи по зняттю емоційної напруги та профілактики емоційного вигорання. Великою популярністю серед педагогічного колективу користується арт-терапевтичні методи роботи, а саме антистресові розмальовки. метод май дали та нейрогісихологічне малювання, також проводилися заняття з вправами антистресового направлення, на розвиток комунікативних навичок.

       Також вивчався характер взаємин між учителями і учнями, враховуються норми розвитку дитини і динаміку психічних станів, це анкетування, проективні методики та ін.

       Практичним психологом здійснювалася діяльність за наступними напрямками: психодіагностична робота, консультаційна, психологічна просвіта, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, організаційно-методична робота. В консультаційну роботу входили запити учнів, такі як тривожність, страхи, емоційне перевантаження, нероздільні почуття, агресивність. Зі сторони педагогів відмічалися запити демонстраційної поведінки учнів, ауто агресії, нанесення собі тілесних ушкоджень, невихованість учнів та недисциплінованість, грубість дітей по відношенню до дорослих та субординація до педагогів.

       Велика увага приділялася адаптації першого курсу до нових умов навчання. Проводилися не тільки психодіагностична робота, але й консультування з окремими учнями, які мають труднощі у процесі освоєння до нових умов навчання. Так. учениця групи №5 Спотар Даша, проявляла демонстраційну поведінку, ставила себе як негативний лідер, потім перейшовши у статус аутсайдерів. З цією дитиною розроблена корекційно-розвивальна робота, розрахована на 2 курси.

       Проблемою для психологічної служби ліцею стало зловживання дітьми алкогольними напоями. В багатьох сім’ях зловживання спиртним вважається нормою, тому було важко зламати давно прижитий стереотип. На цю тему проводилися виховні бесіди, просвітницькі заходи, ради профілактики. На рівні з цими заходами проводилася робота на запобігання участі учнями в групах «смерті», проводилися виступи на лінійках з розповіддю про небезпечні варіанти поведінки в соціальних мережах та культуру спілкування. Разом з вчителем правознавства була проведена робота з роз’яснення правових аспектів, елементів шантажу та покарання за скоєні вчинки.

       На протязі року неодноразово зверталися батьки. Основними причинами звернення була допомога у навчанні дітей, допомога у роботі зі складними підлітками та тими дітьми, хто потребує психолого - педагогічного супроводу. Слід відмітити, що мати Сергія Бесараба, учня групи №2, за рік відвідала навчальний заклад 6 разів, з метою отримання допомогу у виключення з поведінки дитини емоційних сплесків, агресивності, грубості. На кінець першого курсу після спільної роботи з батьками та психологом, змогла закінчити навчальний рік на середньому та достатньому рівні., знайшла друзів та своє місце в навчальному колективі.

       Перспективи роботи на 2020 - 2021 навчальний рік:

  1. Робота з учнями та педагогічним колективом на зняття психологічної втоми від напруженого графіка занять
  2. Допомога в адаптації учням першого курсу до нових умов навчання та проживання
  3. Проводити тренінгові заняття та години психолога на згуртованість  учнівського колективу.
  4. Розробка комплексу занять на згуртованість педагогічного колективу, робота над рівнем спрацьованості в проводити заходи, які відповідають вимогам психолога — педагогічного парах - класний керівник та майстер.

      

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор Маринівського ПАЛ

__________________М.КОСІНЧУК

 

План заходів

Маринівського професійного аграрного ліцею

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

 у  2021-2022 навчальному році

 

Заходи

 

Терміни виконання

Відповідальний

1

Підготовка наказу «Про запобігання

булінгу (цькування) у закладі освіти»

Останній

тиждень

серпня

Заступник з НВихР А.М.Богданова

2

Підготовка наказу «Про порядок дій

персоналу при зіткненні з випадками

булінгу (цькування) в закладі освіти»

Перший

тиждень

вересня

Заступник з НВихР А.М.Богданова

3

Просвітницька бесіда на педраді  з різними категоріями

працівників з питань профілактики

булінгу (цькування)

Вересень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

4

Виготовлення наочного стенду «Протидія булінгу»

Вересень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

5

Організація механізмів звернення та

встановлення інформаційних

скриньок для повідомлень про

випадки булінгу (цькування)

Вересень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

Класні керівники

6

Створення (або оновлення) розділу

про профілактику булінгу (цькування)

і розміщення нормативних

документів на сайті закладу освіти

Вересень

Заступник з НВихР А.М.Богданова

7

Підготовка брошури з нормативними

документами з профілактики булінга

(цькування) в освітньому середовищі

для педагогів

Жовтень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

8

Інформаційна акція для

учнів

Листопад

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

9

Виступ на загальноліцейних

батьківських зборах з профілактики

булінгу (цькування) в ученівському

колективі

Грудень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

 

Заступник з НВихР А.М.Богданова

Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти

 

10

Проведення навчальних семінарів

для педагогів та майстрів щодо запобігання

булінгу (цькування) та заходів

реагування.

Зимові канікули

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

11

Тренінг для педагогічного персоналу щодо

запобігання булінгу (цькування) у

закладі освіти

Лютий

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

12

Висвітлення на сайті ліцею та у соціальних мережах тематичної інформації

Березень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

13

Консультування класних керівників

психологом  з

проблемних ситуацій.

 

Впродовж року

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

Робота з учнями

 

14

Проведення корекційно – розвивальних занять  з розвитку навичок

спілкування та мирного вирішення

конфліктів

Впродовж

року

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

15

Тиждень толерантності

Листопад

Учнівське

самоврядування, класні

керівники

 Практичний психолог Кирпенко Н.А.

 

16

Акція «16 днів проти насилля»

Листопад

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

17

Корекційно – розвивальні заняття з протидії боулінгу в освітньому середовищі

Грудень

Практичний психолог Кирпенко Н.А.

 

 

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024