П`ятниця, 29.03.2024, 10:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методична робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Маринівський професійний аграрний ліцей

МЕТОДИЧНА  РОБОТА

Навчально – методична робота

Сьогодні перед Маринівським професійно аграрним ліцеєм, як і перед іншими навчальним закладом системи ПТО, життя поставило такі завдання, вирішення яких під силу тільки творчим викладачам, майстрам виробничого навчання.

Творчий ріст, підтримка компетентності  педагогічних кадрів вирішується через комплексну систему методичної роботи в ліцеї, яка включає в себе:

  • Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення освітнього процесу;
  • Удосконалення змісту, форм, методів освітнього процесу;
  • Удосконалення педагогічної професійної  компетентності педагогічних працівників;
  • Інформаційно-методичне забезпечення навчального процесу;
  • Науково – дослідницька робота;
  • Загально – культурна підготовка педагогічних працівників ліцею, як важливий компонент підвищення майстерності;
  • Цільовий підхід до організації роботи відповідно до проблемної  теми ліцею;
  • Впровадження в практику навчального процесу новітніх технологій;
  • Визначення пріоритетів і напрямків науково-методичної роботи;

В ліцеї працює активно 5 методичних комісій. Всі керівники методичних комісій досвідчені фахівці, мають високий авторитет, активні помічники і наставники молодим колегам.

Цілеспрямовано, творчо працюють у нашому закладі такі форми методичної роботи;

Методична рада;

  • Методичні комісії;
  • Інструктивно-методичні поради;
  • Школа молодого майстра;
  • Педагогічні читання

Достатньому рівню базової професійної підготовки учнів сприяє стабільний високопрофесійний педагогічний колектив, який в певному обсязі черпає інформацію

про науково-методичну роботу в методичному кабінеті ліцею, де чітко, конкретно, з розумінням завдань, що стоять перед навчальним закладом та педагогічними працівниками, заплановані заходи, спрямовані на вдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів.

Головне завдання методичної роботи  - надавати реальну допомогу всім членам педагогічного колективу, сприяти розвитку сучасного стилю педагогічного мислення, відпрацюванню професійних навичок, формуванню готовності педагогічного працівника до самоосвіти та самовдосконалення.

Так як в ліцеї сформовано  педагогічний колектив, то основною метою методичної роботи є ріст рівня педагогічної майстерності кожного педагога і всього колективу.

Керує методичною роботою людина з 25-річним педагогічним стажем Альошина Оксана Костянтинівна, яка в 2013 році зайняла друге місце в обласному конкурсі професійної майстерності серед керівників методичних підрозділів ПТНЗ і була нагороджена дипломом у номінації «Професійно-технічна освіта. Кращий педагогічний керівник».

Середній педагогічний стаж викладачів -15-20 років, а більша половина майстрів виробничого навчання - до 10 років, тому постійне наповнення педколективу передбачає роботу з молодими фахівцями. Саме наставництво допомагає реалізувати наближення молодих до професійної майстерності. І це є одним із головних напрямків в роботі.

На високому рівні поставлено в ліцеї питання підвищення кваліфікації викладачів, майстрів в/н, вихователів, бібліотекаря, керівників гуртків, інженера з ТБ, медичної сестри.

Згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників та інших працівників та згідно плану, постійно всі проходять курси при Донецькому інституті післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників та Миколаївському обласному інституті  післядипломної педагогічної освіти.

Виконується в ліцеї Наказ Міністерства освіти і науки України про стажування майстрів в/н на базі профільних ПТНЗ України за галузевими  напрямками.

Так майстр в/н Шкірченко В.С пройшла стажування в Міжрегіональному вищому професійно-технічному училищу зв’язку м.Києва, Цуркан М.В – у Дніпродзерджинському технікумі.

Через реалізацію освітньо – професійних програм, що міститься в Стандартах ПТО, відбуваються формування робітника – професіонала.

Так, в ліцеї відповідно до професійних напрямків функціонує 4 методичні комісії:

  • «Сільськогосподарського профілю»;
  • «Оператори компютерного набору; офісний службовець (бухгалтерия);
  • «Кухар, бармен, продавець.»
  • «Загальноосвітні дисципліни», викладачі та майстри в/н яких, займалися моніторингом  та впровадження державних стандартів ПТО, затверджених МОН України. Це Таранцова О.П, Руснак Ю.А, Ноздрьова С.Г, Кречун Н.Л, Цуркан М.В, Лебідкіна А.О., Грущенко Л.І., Шкірченко В.С.

З метою підвищення якості професійної роботи, створення умов для свідомого вибору робочої професії, підняття престижу навчання в ліцеї, наші педпрацівники працювали над створенням ілюстрованої «Популярної енциклопедії робітничих професій» Маринівського ПАЛ.

Не стоять осторонь наші педагоги під час підготовки та проведення різних заходів районного та обласного масштабів: виступають доповідачами семінарів, приймають участь в конкурсах, педагогічних читаннях ( Вовчик О.А, Лозован Л.В, Тулічева В.В, Богданова А.М, Ноздрьова С.Г, Грущенко Л.І, Шкірченко В.С, Таранцова О.П та інші).

Методична робота в ліцеї тісно пов’язана з досягненнями науки та передового педагогічного досвіду, яка спрямована на удосконалення навчально-виховного процесу та затвердження чіткої позиції: кваліфікація та компетентність; підвищення мотивації учнів до професійного навчання, які можна здобути в Маринівському ПАЛ.

В ліцею працює методичне об'єднання класних керівників. В кожного класного керівника заведена папка «Методична скарбничка класного керівника» , яка містить Положення про класного керівника ліцею, права і обов’язки учнів ліцею, документи, які визначають зміст роботи класного керівника, також містяться теоретичні та практичні матеріали з проблемних тем самоосвітньої роботи класних керівників. «Скарбничка» постійно поповнюється

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024